چگونه می توانم از خرید خود مطمئن باشم و بدانم کالا دقیقا مطابق مشخصات اعلامی به دست من می رسد؟

گروه DeDe، با پشتوانه گروهی از شرکت های فعال در زمینه برق صنعتی، و با پشتوانه بیش از ۳۰ سال تجربه و شهرت آنان در امر بازرگانی و تولید این محصولات بنیان گذاری شده است. قدمت فعالیت شرکت های پشتیبان، خود گواه اصلی بر قابل اطمینان بودن خرید از طریق سایت می باشد.
همچنین، سایت دارای نماد دو ستاره (بالاترین ستاره ممکن در حال حاضر)، از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که زیر مجموعه ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت است می باشد. با کلیک بر روی لوگوی نماد، می توان اطلاعات ثبتی شرکت در وزارت صنعت، معدن و تجارت را استعلام کرد.

آیا قیمت کالاها در سایت به روز هستند؟

بله. قیمت تمام کالاها به روز است.

آیا برای خرید از سایت حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر. جهت افزایش سرعت روند خرید، عضویت در سایت اجباری نیست. هر چند بهتر است برای پیگیری های بعدی و دسترسی دائم به سوابق خرید، در سایت عضو شوید

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله! برای این منظور ابتدا در سایت عضو شده و قبل از انجام هر خرید جدیدی وارد حساب کاربری خود شوید. با این کار کلیه سوابق خرید شما ثبت می گردد که می توانید از فهرست بالای سایت وارد قسمت “حساب من” شوید و سوابق را مشاهده نمایید.

در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله. در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توان اقدام به سفارش گذاری کرد.

فرآیند خرید از سایت DeDe به چه صورت است؟

پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در شش مرحله تکمیل خواهد شد:

۱) ورود به صفحه خرید هر محصول
۲) افزودن به سبد خرید
۳) ورود به “نمایش سبد خرید”
۴) مدیربت سبد خرید و اتمام خرید
۵) تکمیل اطلاعات و اعمال بن های تخفیف
۶) ثبت سفارش
۷) پرداخت

که در قسمت “راهنمای خرید” مرحله به مرحله توضیح داده شده است.

آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم خرید کنم ولی فاکتور به نام شخص حقوقی (شرکت، نهاد، ...) صادر شود؟

بله. در مرحله بعد از اتمام خرید و بخش “اطلاعات شما”، به جای ثبت اطلاعات حقیقی، اطلاعات حقوقی مورد نظر را در فیلدهای مربوطه وارد نموده و در “توضیحات سفارش” درخواست برای دریافت فاکتور این موضوع را قید نمایید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش، پیامکی از شماره ۵۰۰۰۱۰۶۰۵۴۵۹ به شما ارسال می شود و ثبت موفقیت آمیز سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. علاوه بر این، لیست سفارش، به همراه آدرس و اطلاعات درج شده جهت ارسال کالا، به شما از آدرس ایمیل “order@ajaxir.com” ارسال می گردد.

همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد “حساب من” شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

بعد از سفارش گذاری، می‌‏توانم سفارشم را لغو یا تغییر بدهم؟

بله. در صورت اینکه کالا تا آن زمان ارسال نشده باشد، امکان لغو سفارش وجود دارد. با تماس تلفنی، و یا ارسال ایمیلی در جوابیه ایمیل تایید سفارش، می توان اقدام به لغو سفارش کرد.

بعد از سفارش از طریق سایت، لازم است با شما تلفنی هم تماس بگیرم؟

خیر. پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و آماده سازی اقلام جهت ارسال انجام خواهد شد. در صورتی که مشکلی در پردازش سفارش باشد، ما با شما تماس می گیریم. اگر به هر حال علاقه دارید که از طریق گفتگوی تلفنی از روند سفارش خود مطلع شوید، ما هر روز در ساعات اداری (۸ صبح الی ۵ عصر) آماده پاسخ دهی و صحبت با شما هستیم. تلفن تماس: ۸۵۸۵ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش، و کاهش بروز خطا در ثبت سفارش، همچنین بهره مندی از مزایای فروش اینترنتی (حمل رایگان، …)، پیشنهاد می گردد که سفارش از طریق سایت انجام شود. اما اگر به هر دلیل سفارش دهی سنتی و تلفنی را ترجیح می دهید، با ما در ساعات اداری تماس بگیرید ۸۵۸۵ ۹۱۰۰ (۰۲۱) و یا درخواست خود را فکس کنبد ۸۸۵۱۴۸۳۳ (۰۲۱).

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

تمامی اطلاعات فنی و مشخثصات دقیق کالاها در کاتالوگ و جداول تعبیه شده در سایت آمده است، اما در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، و یا ترجیح صحبت شفاهی، تماس بگیرید. تلفن ۸۵۸۵ ۹۱۰۰ (۰۲۱).

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

از طریق “سامانه پرداخت اینترنتی ایران کیش” و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، می توان هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کرد. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب زیر نیز میسر است:

بانک سپه
ذینفع: شرکت آژند کاوش ساعی (آژاکس)
شماره حساب: ۲۲۲۰۳۰۰۳۳۴۳۱۲
شماره کارت: ۷۵۲۸-۳۸۳۳-۱۰۱۱-۵۸۹۲
شماره شبا: IR07 0150 0000 0222 0300 3343 12

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود. در صورت راهنمایی بیشتر، تلفنی تماس بگیرید: ۸۵۸۵ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟

بله.
به هر حال، نکات امنیتی که باید برای هر خرید اینترنتی رعایت شود از قرار زیر است:

– با مشاهده قسمت آدرس سایت در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

آیا امکان ویرایش آدرس ارسال بار و مشخصات من وجود دارد؟

بله. شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد “حساب من” بشوید، سپس در قسمت “آدرس های من” با کلیک روی گزینه “ادرس ارسال بار” یا “آدرس صورت حساب” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد. اما اگر پس از خرید اطلاعات خود را ویرایش کردید تا کالا به آدرس جدیدی ارسال شود، حتما به صورت تلفنی نیز ما را مطلع کنید. تلفن: ۸۵۸۵ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

دوره گارانتی کالاها چگونه محاسبه می‌شود؟

اکثر کالاها شامل حداقل ۲ سال گارانتی است. این گارانتی از تاریخ صدور فاکتور شروع می شود.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید کنم؟

تعویض و یا خدمات گارنتی هر گروه کالایی متفاوت است. برای اطلاع از جزییات گارانتی تماس بگیرید. تلفن: ۸۵۸۵ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

آیا همه کالاها شامل مهلت ۷ روزه ضمانت مرجوعی می‏‌شوند؟

بله. همه کالا ها را می توانید بدون قید و شرط و به هر دلیل تا حداکثر ۷ روز از تاریخ خرید مرجوع نمایید.

در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، گروه DeDe، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش را از طریق تماس تلفنی به عمل آمده و حداکثر تا ۲ روز کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با ما تماس گرفته و موضوع را در میان بگذارید تا مشکل بر طرف شود. به صورت کلی، می توان تا ۷ روز در به هر دلیل کالا را مرجوع نمود.

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فیزیکی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با ما تماس گرفته و موضوع را در میان بگذارید تا مشکل بر طرف شود (ارسال کالای جایگزین، یا عودت کامل وجه پرداختی). به صورت کلی، می توان تا ۷ روز در به هر دلیل کالا را مرجوع نمود.

آیا گروه DeDe در تهران و سایر استان های ایران نمایندگی دارد؟

محصولات گروه DeDe درکلیه فروشگاه های معتبر و متخصص در زمینه ملزومات سیم کشی و تابلو برق در لاله زار (تهران) موجودی می باشد. در شهرستان ها، نیز نمایندگی وجود دارند. جهت شناسایی نمایندگان رسمی و تایید شده، به صفحه “تماس با ما” رجوع شود.

آیا گروه DeDe ماهنامه الکترونیکی یا اطلاع رسانی ایمیلی از پیشنهادهای ویژه دارد؟ چگونه می توانم از این اخبار مطلع شوم؟

بله. جهت اضافه کردن ایمیل خود به لیست گیرندگان ایمیل ها، در انتهای صفحه (“تماس با ما”)، محلی برای درج ایمیل وجود دارد که در صورت اضافه کردن ایمیل خود از آن طریق، از اخبار ماهیانه، و فروش های ویژه اطلاع پیدا خواهید کرد.
امکان حذف ایمیل خود از لیست نیز وجود دارد. برای این منظور کافیست از قسمت انتهایی ایمیل دریافتی، این مورد را انجام دهید.

کانال تلگرام
کانال تلگرام